Wyszukaj kody rabatowe:
Brak aktualnych promocji w sklepie Mirat.eu na grudzień 2024
Sklep mirat.pl należy do grupy MIRAT, w skład której wchodzą równie sklepy internetowe:
Miart.pl działa od 2006 roku i od tego czasu stara się ułatwić swoim klientom dokonywanie zakupów. Szeroki asortyment ma ułatwić znalezienie odpowiednich produktów.
Mirat.pl posiada bogatą ofertę produktów wyposażenia wnętrz. Asortyment sklepu uporządkowany jest według kategorii:
Każda z tych kategorii podzielona jest na mniejsze sekcje, które dodatkowo ułatwiają znalezienie odpowiedniego produkty. Przykładowo w zakładce „meble” znajdziemy podkategorie: meble dla dzieci, meble łazienkowe, meble do przedpokoju, meble do kuchni, sypialni, itp..
Po wybraniu produktu przechodzimy na jego stronę. Tutaj widzimy koszt przedmiotu, czas dostawy, a także przewidywaną wysokość rat. Każdy przedmiot ma również podany koszt dostawy, który należy doliczyć do ceny zakupu.
Dalej możemy przeczytać szczegółowy opis wybranego produktu. Widzimy materiał z jakiego został wykonany, rozmiar, dostępne kolory, skład oraz stan. Możemy również przeczytać opinie o produkcie, jeśli zostały dodane lub samemu dodać ocenę, aby w przyszłości ułatwić decyzję innym.
Na poziomie koszyka widzimy listę naszych zakupów, ilość wybranych produktów, cenę, koszty dostawy oraz całkowitą wartość zamówienia. W tym miejscu wybieramy formę płatności oraz dostawy. Na poziomie koszyka możemy również wprowadzać kody rabatowe, jeśli posiadamy. Jeśli jesteśmy pewni, że lista zakupów jest zamknięta klikamy „do kasy”. Tam logujemy się do swojego konta lub zakładamy nowe, jeśli pierwszy raz korzystamy z usług sklepu.
Sklep honoruje kilka form płatności. Wśród akceptowanych znajdują się:
Opłata za dostawę uzależniona jest od formy przesyłki oraz ilości, gabarytów i wagi zamówienia. Zakupy wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dodatkowo, jeśli wybieramy płatność za pobraniem, musimy doliczyć 5zł do kosztów wysyłki. Orientacyjnie koszty plasują się następująco względem wagi:
Sklep honoruje odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 ze późn. zm.). Na zwrot mamy 14 dni. W tym czasie należy przesłać formularz odstąpienia od umowy, który jest dostępny na stronie internetowej sklepu. Następnie należy odesłać towar w nienaruszonym stanie na adres sklepu, a sklep zwróci nam poniesione koszty w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jeśli okaże się, że zakupiony przez nas towar posiada wady, które podlegają reklamacji, możemy zawiadomić o tym sklep. Aby rozpocząć proces reklamacji należy pisemnie na adres sklepu lub w formie elektronicznej wysłać zawiadomienie o stwierdzeniu wady. Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta, numer zamówienia, okoliczności i dowody uzasadniające reklamację. Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona możemy:
Jeśli potrzebujemy skontaktować się z obsługą sklepu, możemy skorzystać z danych znajdujących się na stronie internetowej:
Biuro Obsługi Klienta,
ul. Kwiatowa 9,
73-110 Stargard Szczecińśki.
Kontakt telefoniczny - tel. 697151557
tel. 723698626
tel. 607997485
poczta elektroniczna – mirat@mirat.pl
komunikator internetowy gadu-gadu: 8537942.
Dane adresowe sklepu:
MIRAT s.c. A. Tereszkiewicz, P. Harasimowicz,
ul. Gombrowicza 37
73-110 Stargard Szczeciński.
Dla osób, które szukają produktów w cenach promocyjnych, firma przygotowała zakładkę „promocje”. Znajdziemy tutaj wszystkie produkty, które są aktualnie w niższej, atrakcyjnej cenie. Warto ją przejrzeć przed podjęciem ostatecznej decyzji, ponieważ są tam towary z różnych kategorii.